WINKEL AFHALEN

1 uur afhankelijk van beschikbaarheid
VRIJ

IN OPHAALPUNT

3 tot 4 werkdagen
4,90 €
(Gratis vanaf €59 aankoop)

THUIS

3 tot 4 werkdagen
5,90 €
(Gratis vanaf 89€ aankoop)

Bijgewerkt op 24/10/24

LEVERTIJDEN EN KOSTEN

LEVERING

Voorbereiding en verzending:
Bij Carré Blanc Belux worden uw bestellingen zorgvuldig voorbereid en binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden (weekends en feestdagen uitgezonderd). Voor bestellingen inclusief borduurwerk kan de extra verwerkingstijd de verzendtijd met maximaal 5 dagen verlengen.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer, zodat u elke stap van de levering kunt volgen.

Levering naar BELGIË, LUXEMBURG & NEDERLAND


DPD relaispunt – Levering binnen 3 tot 4 werkdagen | € 4,90, gratis vanaf € 59 aankoop.

DPD thuis – Levering binnen 3 tot 4 werkdagen | € 5,90, gratis vanaf € 89 aankoop.

RETOUREN EN RUILEN

Bij Carré Blanc heeft u 14 dagen de tijd om uw producten aan ons te retourneren, zodat u een omruiling kunt doen, een tegoed of een terugbetaling kunt aanvragen (exclusief bezorgkosten).

Voorwaarden retourneren:


  • Geretourneerde producten moeten schoon en gevouwen zijn.

  • Artikelen die zijn gepersonaliseerd door middel van borduren kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Wij raden u daarom aan om uw initialen en de kleur van uw borduurwerk zorgvuldig te controleren voordat u de bestelling bevestigt.

  • De terugbetaling vindt plaats binnen 15 dagen na ontvangst van het product in ons magazijn, rechtstreeks op de bankkaart of PayPal-rekening die tijdens de aankoop is gebruikt.

Retourzending wegens defect of niet-naleving:
Als u een product ontvangt met een defect of dat niet overeenkomt met uw bestelling, nodigen wij u uit om binnen 5 dagen na ontvangst van uw pakket contact met ons op te nemen. Wij regelen op onze kosten de retourzending van het defecte product en bieden u een terugbetaling of een nieuwe verzending aan.

Retourprocedure:
Om te retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice op het volgende adres: info@carreblanc.be met vermelding van uw bestelnummer en de reden van retour. Wij sturen u dan de te volgen procedure voor het retourneren.

UITZONDERLIJKE DEADLINES

Tijdens periodes van grote activiteit (uitverkoop, inventaris, eindejaarsfeesten, enz.) of schoolvakanties kunnen de deadlines tijdelijk worden verlengd. Bedankt voor uw begrip.

BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID

De aangekondigde termijnen zijn niet contractueel en een eventuele vertraging in de levering geeft Carré Blanc Belux geen recht op schadevergoeding. In geval van retourzending van het pakket wegens afwezigheid van de klant, een probleem met het afleveradres of het onvermogen om het pakket in ontvangst te nemen, zal Carré Blanc de klant de herverzendkosten in rekening brengen.

BESTELCONTROLE

Op het moment van levering is het aan de klant om de geleverde artikelen te controleren (kwaliteit, kwantiteit, conformiteit met de bestelling, enz.). Na het verstrijken van de termijn van veertien dagen vanaf de datum van ontvangst van de artikelen worden geen klachten meer in aanmerking genomen. Een gegronde klacht die binnen deze termijn wordt ingediend, geeft de klant recht op omruiling of terugbetaling van het product, zonder verdere compensatie. Als uw pakket beschadigd is, heeft u de mogelijkheid om de levering te weigeren. Informeer de klantenservice van Carré Blanc via het contactformulier dat online beschikbaar is door hier te klikken . Wij zullen dan zorg dragen voor het starten van een klachtenprocedure bij de vervoerder. In geval van een geschil kan het onderzoek maximaal 21 werkdagen duren.

×