Producten en diensten
Kan ik mijn product personaliseren met borduurwerk?
De gepersonaliseerde borduurservice is beschikbaar in de Carré Blanc-winkel en op onze website voor thuisbezorging. Lees hier meer over borduren.
Welke maat moet ik kiezen voor mijn beddengoed?
De maat van uw beddengoed is afhankelijk van de maat van uw matras. Om er zeker van te zijn dat je de juiste keuze maakt, kun je onze maattabel raadplegen, die je hier kunt vinden.
Hoe geef je een cadeaubon aan een geliefde?
Cadeaubonnen zijn hier online verkrijgbaar en kunnen alleen online worden gebruikt. Voor cadeaubonnen in de winkel kunt u terecht in onze winkel in Brussel.
Betalingen
Welke betaalmethoden gebruikt u in uw winkel?
Betalen in onze winkel in Brussel kan op verschillende manieren: contant, met bankkaart.
Welke betaalmethoden biedt u aan op uw website?
Betaling op onze website gebeurt per creditcard via het beveiligde betalingsplatform Shopify Payments. Wij willen er tevens op wijzen dat wij op geen enkel moment op de hoogte zijn van de verstrekte cijfers. Wij worden eenvoudigweg door onze bank geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Hier vindt u alle informatie die u nodig heeft.
Retouren en terugbetalingen
Wat moet ik doen als mijn product niet geschikt is?
Het spijt ons dit te horen. Als een product je niet bevalt, heb je twee opties: ofwel ruil je het in je winkel in Brussel, ofwel stuur je het terug door contact op te nemen met de klantenservice .
Ik wil graag ruilen. Wat moet ik doen?
Ruilen is mogelijk in uw winkel. Hiervoor dient u uw identiteitsbewijs en uw bestelformulier of kassabon mee te nemen. Retourzendingen in de winkel worden geruild, gecrediteerd of terugbetaald. Om de beschikbaarheid van producten te controleren, adviseren wij u eerst even naar de winkel te bellen voordat u de winkel bezoekt.
Hoe kan ik een terugbetaling aanvragen als ik in een winkel heb gekocht?
Om een terugbetaling aan te vragen, kom naar onze winkel in Brussel met het/de product(en) in de originele verpakking. Zodra de terugbetaling door ons team is gevalideerd, kan het 3 tot 5 dagen duren voordat deze op uw bankrekening verschijnt. Houd er rekening mee dat wij geen restitutie bieden op debetkaarten. Voor een terugbetaling is een creditcard vereist.
Hoe kan ik een terugbetaling aanvragen als ik online heb gekocht?
Om een terugbetaling aan te vragen, retourneert u uw producten met behulp van het retourformulier dat door onze klantenservice is verzonden. Uw producten worden binnen 14 dagen na uw retouraanvraag terugbetaald, op voorwaarde dat wij het geretourneerde product(en) in de originele verpakking hebben ontvangen. Zodra de terugbetaling door ons team is gevalideerd, ontvangt u een melding per e-mail of sms. Het kan 3-5 dagen duren voordat de terugbetaling op uw bankrekening verschijnt.
Hoe lang duurt het om een artikel te retourneren?
Vanaf de datum van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om de goederen te retourneren. Geretourneerde producten moeten intact, geëtiketteerd, ongewassen, compleet en verpakt zijn in de originele verpakking. Meer informatie over ruilen en retourneren.
Ik heb geen retourlabel, wat moet ik doen?
Ik heb geen retourlabel, wat moet ik doen?
Neem dan per e-mail of telefoon contact op met onze klantenservice. Onze contactgegevens vindt u hier . Nadat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice, ontvangt u uw retourbon per e-mail.
Ter informatie hebben wij besloten om de retourbon niet langer systematisch af te drukken, aangezien dit een aanzienlijke verspilling betekende. In feite vereist slechts 3% van de bestellingen een retourbon. Bij 1000 bestellingen betekent dit een besparing van 970 vellen. Bij 8300 bestellingen betekent dit een besparing van 1 boom.
Online bestelproces
Ik heb een fout gemaakt in mijn afleveradres. Wat moet ik doen?
Om uw afleveradres te wijzigen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Contactgegevens vindt u hier .
Hoe herstel ik mijn wachtwoord?
Om uw wachtwoord te herstellen, klikt u op “Wachtwoord vergeten” wanneer u probeert in te loggen. Er wordt een nieuw wachtwoord gegenereerd en naar uw e-mailadres verzonden.
Kan ik een bestelling wijzigen waarvoor ik al betaald heb?
Als u uw bestelling nog niet heeft betaald, kunt u deze wijzigen. Indien uw bestelling al betaald is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice (om de maat van een product te wijzigen, een product uit een bestelling te verwijderen, etc.). Onze contactgegevens vindt u hier .